DRUKUJ
2020-10-02

Dane kontaktowe Koordynatora ds dostępności

 

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Dębicy

 

Funkcję koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Dębicy pełni Pani Wioletta Hadowska – Sekretarz Miasta, powołana na to stanowisko Zarządzeniem Burmistrza Miasta Dębicy z dnia 29 września 2020r.

 

Podstawa prawna

 

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Dębicy było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019r.

 

Zadania koordynatora ds. dostępności

 

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Dębicy;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Dębicy;

3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Dębicy  w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dane kontaktowe

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Dębicy – Wioletta Hadowska

adres do korespondencji: ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica

telefon: 14 683 81 08

e-mail:  wioletta.hadowska@umdebica.pl

 

Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami