Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Dębicy
Funkcję koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Dębicy pełni Pani Wioletta Hadowska – Sekretarz Miasta, powołana na to stanowisko Zarządzeniem Burmistrza Miasta Dębicy z dnia 29 września 2020r.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Urzędu Miejskiego w Dębicy było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019r.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Dębicy;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Dębicy;
3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Dębicy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Dębicy – Wioletta Hadowska
adres do korespondencji: ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica
telefon: 14 683 81 08
e-mail: wioletta.hadowska@umdebica.pl
Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami