2019-02-22

VII sesja Rady Miejskiej w Dębicy

ZAWIADOMIENIE

 W dniu 4 marca 2019 r. o godz. 900

w sali 51 Urzędu Miejskiego w Dębicy, ul. Ratuszowa 2

 odbędzie się

VII sesja Rady Miejskiej w Dębicy

Porządek obrad :

I.      Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

II.     Przyjęcie porządku obrad.

III.    Podjęcie uchwał w sprawie:

 

1.    Wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty na terenie Gminy Miasta Dębica.

2.    Terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

3.    Zmiany budżetu Miasta Dębica na 2019 r.

4.    Zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy  Miasta Dębica.

5.    Zmiany Uchwały Nr VI/51/2015 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 12 maja 2015 r. w sprawie uchwalenia statutów osiedli.

6.    Sprzedaży lokalu użytkowego położonego przy ulicy Rzeszowskiej 26 w Dębicy stanowiącego własność Gminy Miasta Dębica na rzecz jego najemcy.

7.    Wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości położonej przy ulicy Budzisz stanowiącej własność Gminy Miasta Dębica.

8.    Zmiany Uchwały Nr XVI/165/2016 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 01 marca 2016 r. w sprawie uchwalenia Cennika Usług Przewozowych Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Dębicy zmienionej Uchwałą Nr XXIX/302/2017 z dnia 13 lutego 2017 r. oraz Uchwałą Nr XLV/496/2018 z dnia 19 lutego 2018 r.

9.    Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miasta Dębica.

10.  Przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Dębica w 2019 roku”.

11.  Przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Miasta Dębica.

12.  Przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Dębica – 2010 w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy.

13.  Przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2019 w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy.

14.  Zmiany Uchwały Nr VIII/68/2015 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie uchwalenia Programu Dębicka Karta Seniora.

15.  Zmiany Uchwały Nr XVII/158/2011 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 13 października 2011 w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej  pomocy społecznej pod nazwą Środowiskowy Dom Samopomocy i nadania jednostce Statutu.

16.  Zmiany Uchwały Nr III/19/2018 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie przyjęcia zadania i wyrażenia zgody na zawarcie Porozumienia w celu realizacji zadania publicznego o charakterze ponadgminnym w zakresie wspierania osób niepełnosprawnych oraz wynikającego z rozeznanych potrzeb gminy pn. „Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych w Dębicy”.

17.  Budżetu Obywatelskiego Miasta Dębicy.

18. Ustalenia cen za korzystanie z miejskich obiektów sportowo - rekreacyjnych będących w zarządzie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dębicy.

 

IV.   Informacja Komisji Rodziny i Polityki Społecznej z realizacji zadań MOPS w Dębicy:

- na rzecz seniorów za 2018 r. w tym Dziennego Domu Seniora i Dziennego Domu Pobytu

- zespołu interdyscyplinarnego w 2018 r.

- wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego za 2018 r.

- aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez realizację prac społecznie użytecznych w 2019 r.

V.    Wnioski Komisji oraz Rad Osiedli.

VI.   Interpelacje i zapytania radnych.

VII.  Wnioski radnych.

VIII. Sprawy różne.

IX. Zamknięcie sesji.

 

 

 

Przewodniczący

Rady Miejskiej w Dębicy

mgr inż. Mateusz Cebula

 

 

Wyniki głosowań

 

Transmisja obrad VII sesji Rady Miejskiej w Dębicy

 

 

 

 

 

 

Załączniki

  projekt 1.pdf 502,74 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 2.pdf 420,61 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 3.pdf 103,75 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 3 załączniki.pdf 235,11 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 4.pdf 84,78 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 5.pdf 327,01 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 6.pdf 280,67 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 7.pdf 353,3 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 8.pdf 571,47 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 9.pdf 2,89 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 10.pdf 250,67 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 11.pdf 105,46 KB (pdf) szczegóły pobierz
  GMINNY PROGRAM OPIE...17 - 2022.pdf 2,22 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 12.pdf 824,93 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 13.pdf 763,4 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 14.pdf 114,18 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 15.pdf 132,56 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 16.pdf 256,37 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 17.pdf 2,8 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 18.pdf 508,48 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się