2019-06-17

XIV sesja Rady Miejskiej w Dębicy

 

ZAWIADOMIENIE

 W dniu 25 czerwca 2019 r. o godz. 900

w sali 51 Urzędu Miejskiego w Dębicy, ul. Ratuszowa 2

 odbędzie się

XIV sesja Rady Miejskiej w Dębicy

 

Porządek obrad :

I.      Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

II.    Przyjęcie porządku obrad.

III.   Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Miasta Dębica za 2018 rok oraz debata nad Raportem o stanie Gminy Miasta Dębica.

IV.  Podjęcie uchwał w sprawie:

 

1.    Udzielenia Burmistrzowi Miasta wotum zaufania.

2.    Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2018 rok oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2018 rok.

3.    Udzielenia Burmistrzowi Miasta absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2018 r.

4.    Zaciągnięcia zobowiązania na realizację zadania pn. „Budowa ulic: Spokojna, Pogodna i Promienna wraz z odwodnieniem przyległego terenu”.

5.    Zmiany budżetu Miasta Dębica na 2019 r.

6.    Zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasta Dębica.

7.    Powołania zespołu do przedstawienia Radzie Miejskiej opinii o zgłoszonych kandydatach na ławników.

8.    Zmiany Uchwały Nr XXVIII/311/2012 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zmienionej Uchwałą Nr X/90/2015 z dnia 21 września 2015 r. w sprawie zmiany Uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

9.    Ustalenia strefy płatnego parkowania oraz opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania.

10. Sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego nieruchomości położonej przy ulicy Kosynierów Racławickich w Dębicy stanowiącej własność Gminy Miasta Dębica.

11. Wyrażenia zgody na udzielenie bonifikat.

12. Przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Miasta Dębica.

13. Przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 2/2019 w rejonie ulicy Głowackiego w Dębicy.

14. Ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Miasta Dębica jest organem prowadzącym.

15. Trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, innym formom wychowania przedszkolnego, szkołom, w tym szkołom podstawowym, w których zorganizowano oddział przedszkolny prowadzonym na terenie Gminy Miasta Dębica, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji.

16. Zmiany uchwały w sprawie utworzenia Żłobka Miejskiego w Dębicy i nadania mu statutu.

17. Określenia tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli zatrudnionych w podległych szkołach, przedszkolach i bibliotece pedagogicznej, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Dębica.

18. Określenia zwrotu wniosku o wypłatę dodatku energetycznego.

 

V.    Wnioski Komisji oraz Rad Osiedli.

VI.  Interpelacje i zapytania radnych.

VII. Wnioski radnych.

VIII.              Sprawy różne.

IX.  Zamknięcie sesji.

Przewodniczący

Rady Miejskiej w Dębicy

mgr inż. Mateusz Cebula

 

Wyniki głosowań

 

 

Transmisja obrad XIV sesji Rady Miejskiej

 

Załączniki

  projekt 1.pdf 67,22 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 2.pdf 61,01 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 3.pdf 65,4 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 4.pdf 347,71 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 5.pdf 1,25 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 5 załączniki.pdf 4,28 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 7.pdf 408,09 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 8.pdf 1011,46 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 10.pdf 485,85 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 11.pdf 430,98 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 9.pdf 1,98 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 12.pdf 105,46 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 6.pdf 4,56 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Gminny Program Opie...Zabytkami.pdf 2,21 MB (pdf) szczegóły pobierz
  aneks 1.pdf 166,21 KB (pdf) szczegóły pobierz
  aneks 2.pdf 174,3 KB (pdf) szczegóły pobierz
  aneks 3.pdf 139,3 KB (pdf) szczegóły pobierz
  aneks 4.pdf 132,93 KB (pdf) szczegóły pobierz
  aneks 5.pdf 78,12 KB (pdf) szczegóły pobierz
  aneks 6.pdf 151,49 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 13.pdf 805,07 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 14.pdf 526,03 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 14 załączniki.pdf 2,34 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 16.pdf 347,12 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 17.pdf 510,15 KB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 15.pdf 2,42 MB (pdf) szczegóły pobierz
  projekt 18.pdf 813,16 KB (pdf) szczegóły pobierz
  autopoprawka.pdf 56,5 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się